ساعت بی وفا

کاش زمان نگذرد ، کاش عقربه های ساعت دیگر به جلو نروند!

این لحظه ی زیبا را از من نگیر ای ساعت بی وفا!

لحظه ای که با تمام وجود حس میکنم عشق را ،

لحظه ای که با تمام وجود میفهمم که عشق یک افسانه نیست!

عشق را در قلبم حس میکنم ، کاش این لحظه برای همیشه باقی بماند 

و یک ثانیه نیز جلو نرود!

میترسم با گذشت زمان این عشق خیالی باشد ، میترسم از من سرد شوی 

و این لحظه تکرار نشدنی باشد!

میترسم چشمهایم را باز کنم و ببینم که اینها همه یک خواب باشد!

انگار که خواب نیستم ، اشکهایی که در چشمانم حلقه زده است را میبینم!

اشک شوق ، به عشق آمدنت، لبخندی از ته دل به عشق بودنت!

کاش زمان نگذرد ، کاش این لحظه بایستد ، ای روزگار دیگر نچرخ !

بگذارید لحظه ای با عشق شاد باشم ، نه اینکه در خیال عاشق باشم و یا در خواب باشم!

بگذارید عشق رو با تمام وجود حس کنم ، بگذارید دور از تنهایی خوشبخت باشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد