بیا عاشق بمانیم

بیا عاشق بمانیم!

بیا حالا که عاشق هم هستیم کاری کنیم که لحظه هایمان پر از شادی و عشق باشد!

بیا حالا که همدیگر را عاشقانه دوست میداریم برای همیشه با هم بمانیم و عهدی که با

هم بستیم را نشکنیم !

بگذار با آرامش با هم باشیم ، نه اینکه لحظه هایمان پر از غصه و عذاب باشد !

عشق کلام زیباییست ما بدنامش میکنیم ، عشق شیرین است ما تلخش میکنیم!

عشق پاک و مقدس است ما  پر از گناهش میکنیم !

اگر به هوای این نشسته ای که تا ابد با هم باشیم کاری نکن که فردا پشیمان شوی!

قدر مرا را بدان ، عاشقتر از من کسی نیست !

قلبم را نشکن ، بی گناهتر از من عاشقی نیست !

بیا حالا که قلبم را با اطمینان به تو دادم تو نیز پاسخ این اطمینان را به قلبم بده !

برای من فراموش کردن یک بی وفا کار ساده ایست پس با ما بی وفایی نکن ، همچو من

که عاشقانه دوستت دارم ، مرا دوست داشته باش !

به خدا انتظار سختی نیست ، اگر عشق در قلب تو باشد مرا درک خواهی کرد !

اگر به سختی عاشق شدم ، مطمئن باش اگر لایق من نباشی به راحتی نیز میتوانم قید

تو را بزنم !

این یک غرور بی جا در وجودم نیست ، این یک حقیقت تلخیست که بعد از مدتها به آن پی

برده ام!

آنقدر بی وفایی دیده ام که شناختن کسی که مرا از ته دل دوست دارد برای من کار

سختی است !

من به تو ایمان دارم ، تو میتوانی برای من بهترین باشی ، تو میتوانی همانی باشی که

مدتهاست در انتظار او نشسته ام !

بیا حالا که دیوانه وار تو را دوست دارم ، قدر این عشق پاک را بدان ، که عاشقتر از من

کسی نیست !

نظرات 9 + ارسال نظر
behrooz شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://behrooss.blogfa.com/

برای رسیدن به نور هیچ راهی جز گذشتن از تاریکی نیست

مری یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.imano-meri.blogfa.com

سلام.خوبی؟بهم سر بزن.منتظرتم.زودی بیا

سودای دل چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://sodayedel1

سلام خسته نباشین عشق دوستی .ایا معنای این واژگان زیبا را می دانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مگر نه این است که


مرغان پا در رکاب توان خویش

عزم سیمرغ کردند

و

سلام همسایه های ۴ پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://rezatehranii4.blogfa.com

سلام.با خاطرات سرد منتظرتم دوست عزیز[گل]

عاشق جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام دوست عزیز
خسته نباشی.
خیلی متن قشنگی بود .موفق باشی

نگار چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

موفق باشی عزیز

گیتا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

واسه زخم تازه درمونی نبود ولی کلا زیبا نوشته بودی

مینا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

ایول عالی بود

نیلو فر جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

موفق باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد