تکرار عشق

نه تو بی منی و نه من بی تو هستم ، تو مال من و من در قلب تو هستم!

تو عشق منی ، بی تو باور ندارم زندگی را ، تو همه ی هستی منی !

همه ی جمله هایم تکراریست اما تکرار آن شیرینی لحظه های عاشقیست!

تو از تکرار این کلمات خسته نشو که حرف دلم همیشه همین بوده و خواهد بود!

از آن لحظه که آمدی به قلبم ، پر از امیدم !

مرا تنها نگذار که بی تو نا امیدم!

گرچه لایق قلب پاک و مهربان تو نیستم اما بگذار در گوشه ای از قلبت زندگی کنم 

و آخر سر نیز بمیرم!

تنها هوای قلب تو مرا زنده نگه میدارد ، نگذار که در دشت تنهایی ، 

در زیر تک درخت خشکیده بمیرم!

صدای فریاد می آید ، این فریاد عشق است ، گوش کن که این فریاد ، 

درد دل یک مجنون است!

مرا اینگونه پریشان نبین ، دل من از اینکه تو را دارد شاد شاد است!

عشق اینگونه جوانی ام را از من گرفت ، چهره ی من از درد عشق 

مثل دیوانه ها است!

نه تو بی منی و نه من بی تو هستم ، این بازی سرنوشت است ،  

تو بی من زنده ای و من بی تو جایم در زیر خاک است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد